მიმდინარე პროექტი გულისხმობს კრეატიული ტექნოლოგიების ცენტრის შექმნას და ფუნქციონირებას (CCT), რომელიც შეუქმნის შესაძლებლობას ბავშვებზე ზრუნვის პროექტების ბენეფიციარებს და სხვა ბავშვებს სოციალურად დაუცველი ოჯახებიდან, უსასყიდლოდ დაეუფლონ შესაბამის უნარებს. მიღებული განათლება მნიშვნელოვნად გაზრდის ახალგაზრდების დასაქმების შანსებს და დაეხმარება მათ კარიერულ გზაზე წარმატების მიღწევაში.
პროექტის მიზანი
სოციალურად დაუცველი ბავშვების/ახალგაზრდების კონკურენტუნარიანობის გაზრდა ადგილობრივ და საერთაშორისო შრომის ბაზარზე მათი პროფესიული განათლების მიწოდების გზით შემოქმედებითი ტექნოლოგიების სფეროში.
პირდაპირი ბენეფიციარები: 148 სტუდენტი, პროექტის მონაწილეთა მინიმუმ 15% იქნებიან ახალგაზრდები სპეციალური ინკლუზიური საჭიროებებით.
მიმდინარე პროექტის ბენეფიციარები არიან ყოველწლიურად 12-დან 20 წლამდე 148 ბავშვები/ახალგაზრდები სოციალურად დაუცველი ოჯახებიდან და მშობელთა მზრუნველობას მოკლებული ბავშები, საქართველოს კარიტასის ბავშვთა მოვლის პროექტების ბენეფიციარები და საქართველოს კარიტასის ცენტრალური ოფისის მიმდებარე რაიონში მცხოვრები ბავშვები.
კურსები
პროექტის ფარგლებში 4 კურსი იქნება შეთავაზებული:
- კომპიუტერის საფუძვლები(ინტერნეტი, პროგრამული უზრუნველყოფა და აპარატურა). 148 ბავშვი და მოზარდი მიიღებს ღირებულ ცოდნას ინტერნეტში ნავიგაციისა და ეფექტურად გამოყენების შესახებ.
- ციფრული მედია(თამაში და ანიმაცია). ციფრული მედიის კურსებზე 48 სტუდენტი გააანალიზებს და შეაფასებს მიმდინარე და განვითარებად ტექნოლოგიებს, შეიმუშავებს და შექმნის მულტიმედიურ პროექტებს, რომლებიც პასუხობენ მომხმარებელთა საჭიროებებს და გვთავაზობენ პრობლემების გადაჭრის პრობლემას.
- გრაფიკული დიზაინი. 52 სტუდენტი შეისწავლის გრაფიკულ დიზაინს, რომელიც არის ვიზუალური კომუნიკაციისა და პრობლემის გადაჭრის პროცესი ერთი ან რამდენიმე ტიპოგრაფიის, ფოტოგრაფიისა და ილუსტრაციის გამოყენებით.
- ვებ პროგრამირება. 48 ბავშვი და მოზარდი გაივლის ამ კურსს, რომელიც მოიცავს ბევრ განსხვავებულ უნარს და დისციპლინას ვებსაიტების წარმოებასა და შენარჩუნებაში. ვებ დიზაინის სხვადასხვა სფერო მოიცავს ვებ გრაფიკულ დიზაინს; ინტერფეისის დიზაინს; მომხმარებლის გამოცდილების დიზაინი; და საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია.